vrijdag 4 juli 2014

Warm Weer....


Het is vandaag vrij warm...
Dus dacht ik aan fruit ijs...
Maar dan wil ik t natuurlijk wel gezond hebben en niet uit de vrieskast van de supermarkt...

Wat heb je nodig...

Ijs lolly vormpjes 
Een blender of groot bord en vork
Fruit

Ik heb zo'n ijs lolly vormpje gekocht bij de xenos...

Wat wilde ik voor ijsjes...
Ik wilde kiwi en aardbei...
Vind bijde vruchten super lekker dus dat moet goed komen...

Had 2 kiwi's geschild en in plakjes gesneden...
Deed ze in de blender en er een mooie massa van gemaakt..
Daarna heb ik ze verdeeld over 2 vormpjes...
Van de kiwi massa was nog over en dat heb ik verdeeld in 2 andere vormpjes...
Aangezien die niet helemaal vol waren kan je daar mooi een andere kleur over heen doen...
Toen ik klaar was met de kiwi's heb ik de blender afgespoeld...
De aardbeien (met een beetje zoetstof) daar doe je precies hetzelfde mee...
Dit word een minder stevige massa dan de kiwi...
Die heb ik dus ook weer verdeeld over de 2 ijs vormpjes en t geen wat ik over had ging over de ijs vormpjes die al een beetje kiwi hadden....

Ik moet zeggen t ziet er super leuk uit...
Hopelijk smaken ze ook goed....
Als je zoekt op ijsjes maken bij Google zie je echt heel veel super ijsjes....



Als je geen blender hebt hou er dan dus rekening mee dat je t fruit moet prakken...
Een staafmixer is ook goed dat komt op hetzelfde neer (al denken mensen vaak dat t totaal iets anders is dan een blender)...


Wat staat en stond er op t menu vandaag...
Mijn dag begon weer laat vandaag...

Ontbijt:           Zalm salade (bij de vishandel in t centrum).

Snack:           1 banaan.

Avond:           Komkommer salade met paprika, zalm, geitenkaas, 2 eiwitten en zalm eitjes.



Snack:            Fruit ijsje.



Extra snack:    Bakje tongkuit.


Na mijn eerste snack heb ik lekker mijn workout gedaan al was t nog zo warm...
Deed dezelfde workout als gister....
TurboJam T3 van Chalene Johnson...
Vind dit een erg fijne workout dus misschien doe ik hem morgen weer...



Hoop dat jullie een fijn weekend hebben...

Greets C.

Foto van instagram @chalenejohnson





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen