woensdag 2 juli 2014

FoodPrep Dag 3...


Gister weer mijn eten gemaakt voor de dienst van vandaag...
Allemaal lekkere en gezonde hapjes...
Maar er is eigenlijk niets van op gegaan...

Had ten eerste niet echt trek en ten tweede ik was niet sterk genoeg om nee te zeggen tegen eten bestellen op t werk...
Dom dom dom.... Al moet ik zeggen dat ik wel lekker gegeten heb...

Wat stond er op t menu vandaag?....

Ontbijt:     Smoothie van chia, soyamilk en 2 kiwi's...



Snack:      Snack worteltjes...



Lunch:     Niet gegeten door geen trek....
                Salade met gebakken zalm, 2 eiwitten en 4 cherry tomaatjes.

Snack:     Niet gegeten door ook geen trek....
                4 Mandarijntjes.

Avond:     Niet gegeten: Eten besteld bij een ongezond bedrijf... (Kapsalon kip) 
                Kipfilet, paprika, ketjap en quinoa...
                (Morgen zal ik post maken over Quinoa)

Zit nog steeds vol van mijn avond eten ondanks ik een klein bakje had....
Dus hoef nu ook echt niets meer te eten whahaah...
Heb er geen spijt van dat ik t gegeten heb want t was super lekker...

Heb natuurlijk wel weer net als elke dag mijn fruit water gedronken....


Vandaag was t citroen met kiwi...
De afgelopen 2 dagen was het:    Maandag citroen met aardbei.
                                                     Dinsdag alleen citroen.

Niet een top dag maar die dagen kom je ook tegen en dat geeft helemaal niets....
Als je maar in t algemeen goed en gezond eet en genoeg eet als je er ook nog bij sport....

Greets C.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen