zaterdag 12 april 2014

Start van mijn beachbody blog....


Start van een nieuwe blog...

Helemaal gericht op mijn beachbody workouts en voeding....

Waarom ik deze blog begin komt door mijn vriendin Marit...
Ik zag gister avond een foto van haar dat ze gezond ging ontbijten en een beachbody workout ging doen en dan de hip hop Abs van Shaun T....
Toen dacht ik aan dat ik begon met de beachbody workouts en zocht naar motivatie en ondersteuning ook qua voeding...
Dat vond ik via instagram en daarna via facebook groups...
Dus dacht dat misschien een blog over mijn beachbody leven een motivatie en ondersteuning voor haar en andere kon zijn of worden...

Sinds augustus 2013 ben ik gestart met de beachbody workout Insanity van Shaun T...


In die periode deed ik 6 dagen in de week mijn workouts...
Na een periode van 3,5 week kwam ik er achter dat t in combinatie met onregelmatige diensten best heel erg moeilijk is om t gezond te blijven doen... (In mijn geval dan)


Na dat ik van een dikke en pijnlijke enkel genezen was (die had ik gestoten op t werk) heb ik besloten om wel mijn workouts te doen maar dat ik t niet meer op mijn werkdagen deed...
Aangezien ik wel verslaafd ben aan mijn workouts was dat moeilijk...
Maar t ging goed...
Met ondersteuning van een goed en gezond voedings patroon zag ik toch t verschil in mijn lijf heel mooi komen...
Niet zo snel als dat ik t zag toen ik 6 dagen in de week insanity deed want het gaat gewoon weg langzamer als je t niet elke dag doet....
Ik ging verschillende workouts doen om te kijken wat ik leuk en fijn vond om te doen...
Tja en nu vind ik dus alles leuk om te doen...
De een is zwaarder dan de ander maar dat is ook t geval qua workouts in t workout schema....


Ik heb uit eindelijk gekozen voor T25 ook van Shaun T...
Mijn schema duurde natuurlijk langer omdat ik t niet elke dag deed...
Maar dat nam mijn motivatie niet weg...
Zocht veel dingen op qua eten zodat ik als ik niet mijn workout kon doen toch mijn lijf bleef ondersteunen van de dagen dat ik t wel deed....


Na T25 beta ben ik weer verschillende workouts gaan doen...
En dat doe ik nu nog steeds...
Wil wel weer gaan beginnen met een workout schema maar voor nu vind ik de verschillende workouts gewoon heerlijk...

Hoe je t ook doet of zou willen doen...
Vergeet niet je bent een mens en geen robot...
Doe t om de juist reden en niet omdat je plaatjes in magazines of op tv ziet...
Je doet t voor jezelf omdat je gezonder wilt leven...
Vergeet niet dat je tegenslagen zal hebben en dat t afentoe om wat voor reden dan ook gewoon weg niet uit komt om een workout te doen...
Zoek de balans die bij je past...
En blijf gezond want dat is het belangrijkste wat er is....


Ik zal de blog updaten en bij houden als t om workouts en beachbody gaat....
Zo dat ik misschien jullie kan motiveren en ondersteuning in jullie beachbody leven...

Greets C.



1 opmerking:

  1. Super mop!!! Ik realiseer me dat ik toch van een heel stuk verder moet komen, maar ik ben begonnen... Dat is de grootste stap... Nu volhouden!!! Pffff... ;)

    BeantwoordenVerwijderen