dinsdag 15 april 2014

Maaltijd....


Vandaag post ik een maaltijd...

Ik kwam gister uit de nachtdienst en dan loopt t voedingspatroon niet helemaal zo als t zou moeten...
Dus eet dan nooit 5 keer per dag dat is dan niet haalbaar...
In de nacht dienst haal ik t wel omdat je op je werk ook wat moet eten...

Ik had besloten om wraps/tortilla's met kip te gaan eten...
Aangezien ik de enige ben die dat eet thuis moest ik ook wat anders maken...
Voor manlief ging ik rijst maken met varkensvlees...

Het boodschappenlijstje was....

Paprika (groen en rood dit keer)
Kip 
Wraps/tortilla's 
Ketjap/soya
Rijst
Varkensvlees 


Als eerste ben ik de paprika's en de kip gaan snijden...
En heb t vlees alvast in een beetje ketjap/soya saus gezet zodat t mooi in t vlees kan trekken...
Links in t roze bakje is de kip, rechts in t blauwe bakje is t varken....


Terwijl de ketjap in t vlees trekt zet ik t water op voor de rijst, en bak de kip met de helft van de groene en rooie paprika's...
Zodra t water kookt gooi ik de rijst er in en ga ik t varkensvlees bakken met de met paprika's die over zijn gebleven...
Links de kip, rechts t varken...


Als de kip gaar is ga ik in een oven schaal de wraps vullen zodat ze nog even voor een minuut of 7 in de voorverwarmde oven kunnen...


Ik krijg t zelden voor elkaar dat tegelijkertijd klaar is maar had gister geluk...

Bordje voor manlief met rijst en varkensvlees en voor mij een lekkere gezonde wrap...


Gister hield ik wraps en rijst met vlees over...
Ik hou eigenlijk altijd over dus dat vries ik in...
Had 2 bakjes met een wrap en 1 bakje met rijst en varkensvlees...
In mij geval is dat erg fijn kan ik t zo mee nemen naar mijn werk voor snack of maaltijd...
En voor manlief als ik niet thuis ben dat hij toch iets gezond te eten heeft.... 

Hoop dat jullie t net zo lekker vinden als wij....

Eet smakelijk!!!...

Paar uur na het eten ben ik pas mijn workout gaan doen...
T is best zwaar na de nachtdiensten om te gaan sporten maar probeer t wel altijd te doen...
Krijg er altijd energie van en dat vind ik wel fijn....
Hier is mijn workout van gister...


Greets C.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen